Primăria Sectorului 6 şi Colegiul Economic “Costin C. Kiriţescu”, alături de Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, organizează în aceste zile cea de-a XV-a ediţie a Târgului Firmelor de Exerciţiu.

La acest eveniment de anvergură participă peste 100 de firme de exerciţiu, din 25 de județe. Alături de reprezentanții Colegiului Economic “Costin C. Kiriţescu” și ai Primăriei Sectorului 6, la deschiderea Târgului au fost prezenți: Daniela Dumitru, directorul Administrației Școlilor Sector 6; Emanuel Iacob, consilier local Sector 6; Daniel Eftenoiu inspector școlar pentru managementul resurselor umane în cadrul ISMB Sector 6.

„Târgul Firmelor de Exerciţiu, un eveniment de tradiție pentru sectorul nostru, este o modalitate de dezvoltare a competenţelor necesare unui antreprenor: gândirea critică, responsabilitatea luării deciziilor, familiarizarea cu mediul de afaceri. Fiecare elev beneficiază de o orientare mai bună pe piața muncii după un astfel de eveniment. În echipa primarului Gabriel Mutu, veți găsi întotdeauna susținerea necesară și un partener de încredere”, a spus Daniela Dumitru, directorul Administrației Școlilor Sector 6.

Competițiile din cadrul Târgului sunt:

  • Cel mai bun stand
  • Cel mai bun catalog
  • Cele mai bune materiale promoționale
  • Cea mai bună prezentare (PPT)
  • Cel mai bun negociator
  • Cel mai bun spot publicitar
  • Cea mai reprezentativă mascotă
  • Cea mai bună pagină web
  • Cele mai multe tranzacții
  • Cel mai reprezentativ slogan
  • Cea mai reprezentativă siglă
  • Promovează-ți orașul!

Elevii vor învăţa să iniţieze o afacere, să facă tranzacţii, să negocieze, să realizeze materiale publicitare şi oferte, să ţină evidenţa contabilă a activităţii. De asemenea, la Târg vor participa cadrele didactice care au calitatea de profesor coordonator al firmelor de exerciţiu, precum şi elevii din unităţile de învăţământ profesional şi tehnic care au dezvoltat conceptul de “firmă de exerciţiu”.

Prin acest eveniment, organizatorii îşi propun să-i înveţe pe tinerii participanţi să simuleze activităţile unei firme reale, să dobândească competenţe în toate activităţile şi departamentele unei firme, competenţe necesare pentru a decide trecerea la nivelul următor – excelenţa în afaceri.