De la debutul pandemiei, peste 32.000 de apeluri s-au înregistrat la call center-ul 021.9970 destinat cetățenilor sectorului 6 aflați în nevoie.  Aceștia au solicitat informații sau ajutor în depășirea dificultăților specifice stării de pandemie, informații legate de centrele de vaccinare și serviciile sociale oferite de DGASPC sector 6. În ultimul an, cele mai multe apeluri au cuprins întrebări despre vaccinare și centrele de vaccinare, înscrierea la creșe, indemnizația pentru creșterea copilului și stimulentul de inserție pentru mămici, urmate de solicitări privind facilitățile persoanelor cu dizabilități și asistență pentru persoanele vârstnice din comunitate.

Cetățenii Sectorului 6 pot apela zilnic în intervalul 08:00 – 20:00 numărul de telefon 021.9970, linie telefonică dedicată facilitării obținerii serviciilor sociale din sectorul 6.

Linia pusă la dispoziție de Direcția Generașă de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 încă din luna aprilie 2020 s-a dovedit un instrument util tuturor cetățenilor care au nevoie de consiliere socială sau obținerea informațiilor despre serviciile sociale.

Prin intermediul liniei telefonice se pot obține informații despre:

  • servicii și consiliere persoane vârstnice aflate în dificultate;
  • obținere ajutoare sociale;
  • încadrare în grad de handicap;
  • alocația de stat;
  • indemnizația pentru creșterea copilului;
  • stimulentul de inserție;
  • prevenirea separării copilului de familie;
  • sprijin pentru familiile cu mulți copii;
  • sprijin pentru copiii care nu frecventează grădinițele, școala, sau se află în risc de abandon școlar;
  • adopții;
  • asistență maternală;
  • servicii recuperare medicală copii și adulți;
  • servicii medicale oferite de Centrul de Sănătate Sf. Nectarie, singura clinică medicală de stat din Sectorul 6.

În continuare cetățenii pot apela 021.9970 atunci când doresc informații legate de serviciile sociale, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 promovând folosirea instrumentelor de comunicare la distanță în această perioadă dificilă.

Pe lângă Call-Center disponibil zilnic, între 08:00 – 20:00, cetățenii se pot informa și pot primi consultanță folosind site-ul www.asistentasociala6.ro, emailurile și telefoanele directe către fiecare departament, precum și rețelele de socializare, acolo unde sunt postate periodic informații privind activitatea instituției.

Pentru situații de urgență pe raza sectorului 6, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului  pune la dispoziție:

Telefonul de urgență – 0731.624.849 – program NON-STOP (destinat semnalării cazurilor persoanelor fără adăpost, persoanele aflate în situații de risc iminent pe raza sectorului 6);

Numărul unic pentru copii – 119 – program NON-STOP (destinat raportării și prevenirii cazurilor de abuz, exploatare, neglijare și orice alte forme de violență asupra copilului).