De la începutul stării de urgență, peste 10.000 de persoane au apelat departamentele de asistență socială din Sectorul 6 și au primit informațiile de care aveau nevoie. Pe lângă consultanță online, ce se oferă zilnic prin intermediul adreselor de e-mail, liniile telefonice au fost un instrument important de comunicare pentru cetățenii Sectorului 6.

Persoanele vârstnice au fost mereu în atenția Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6, care a înființat o linie telefonică destinată exclusiv seniorilor, cei singuri, cu vârsta de peste 65 de ani, care au nevoie de ajutor în această perioadă. 021.9970 este numărul la care au sunat până în prezent peste 1.500 de persoane, 200 dintre ele primind și vizita echipelor DGASPC Sector 6 pentru cumpărături de alimente sau medicamente. Restul au primit informații, au fost redirecționați către departamentele specializate sau au fost pur și simplu ascultați.

În același timp, specialiștii noștri, asistenți sociali și psihologi, au sunat aproximativ 10.200 persoane vârstnice semnalate de președinți sau administratori de bloc, în vederea analizei situației psihosociale și intervenției, acolo unde este cazul.

Pentru a veni în sprijinul tuturor, vă reamintim numerele de telefon la care puteți suna, pentru informații și consultanță, în funcție de compartimentul vizat:

  • Serviciul Asistenţă Persoane Vârstnice – tel: 0316.208.017
  • Serviciul Ajutor Social – tel: 0376.203.744
  • Serviciul Persoane Adulte cu Handicap Permanent – tel: 0372.303.292
  • Serviciul Prestații Sociale şi Facilităţi Persoane Adulte cu Handicap – tel: 0372.303.293
  • Secretariat Comisie Persoane Adulte cu Dizabilităţi – tel: 0372.303.294
  • Serviciul Alocaţii şi Indemnizaţii – tel: 0372.303.295

Informaţii suplimentare puteţi găsi și pe pagina noastră web www.asistentasociala6.ro