De la începutul pandemiei și până în prezent, peste 3.100 de părinți din Sectorul 6 au depus online dosarele privind indemnizația de îngrijire și creștere a copilului, alocația de stat a copiilor sau stimulentul de inserție pe piața muncii. În acest mod, digitalul a devenit principalul instrument de comunicare și de procesare a documentelor depuse de mămici și tătăci în ultimele cinci luni, activitatea funcționând eficient și în siguranță atât pentru angajați, cât și pentru cetățeni.

Digitalizarea serviciilor locale este astăzi mai necesară ca oricând și își dovedește utilitatea într-o perioadă excepțională, pe care nu ne-am gândit că o vom traversa. Însă viața și munca noastră nu se oprește, trebuie să ne adaptăm și să continuăm să transformăm online-ul în principal instrument de comunicare, o realizare care în zilele noastre poate chiar salva vieți,” a declarat Gabriel Mutu, primarul Sectorului 6.

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 reamintește cetățenilor că pot trimite în continuare online documentele scanate privind stimulentul de inserție/ indemnizație pentru creșterea copilului/alocație de stat  la adresele de email: [email protected] / [email protected]

Informații privind documentele și formularele necesare se regăsesc pe site-ul: www.asistentasociala6.ro, la secțiunea Alocații și indemnizații.

După ce sunt analizate de angajații Serviciului Alocații din cadrul instituției, dosarele sunt transmise mai departe către Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, instituția care se ocupă de plata alocațiilor, indemnizațiilor și stimulentelor.

Pentru orice informație sau îndrumare către alte servicii din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția copilului, puteți apela numărul 021.9970, de luni până duminică, între orele 08:00 – 20:00.