Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 rămâne aproape de cetățenii din comunitate prin intermediul numărului unic de informare și consiliere socială  021.9970, la care oamenii pot afla informații și pot primi consultanță privind activitatea instituției, fără a mai fi necesară deplasarea la sediile de lucru.

Peste 2.500 de persoane au apelat deja acest număr – de la începutul stării de urgență și până în prezent – pentru a afla detalii despre: depunerea dosarelor privind indemnizația pentru creșterea și îngrijirea copilului și alocația copilului, abonamentele de metrou gratuite oferite persoanele cu handicap, certificatele de handicap pentru copii și adulți, reînscrierea la creșe, solicitări de asistență pentru persoane vârstnice și multe altele.

Continuă să fie cerereri și în ceea ce privește facilitarea procurării de alimente de bază pentru seniorii din comunitatea Sectorului 6 care sunt singuri și nu se pot deplasa pentru a-și face cumpărăturile în această perioadă.

În continuare, încurajăm cetățenii Sectorului 6 să folosească toate mijloacele de comunicare la distanță puse la dispoziție de autoritatea locală– platforme online, poșta electronică, telefon/fax, servicii de tip poștă/curierat – pentru a se informa și pentru a primi consultanță.

Informații și detalii despre fiecare serviciu oferit de Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 pot fi găsite pe site-ul instituției: www.asistentasociala6.ro.