Primăria Sectorului 6 (PS6) continuă activitatea de digitalizare! După ce a fost implementat proiectul „Primărie fără hârtie și implicarea cetățenilor în planificarea strategică a Sectorului 6”, la nivelul PS6, a fost acordată finanțare europeană și pentru digitalizarea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 (DGASPC).

Aceasta este a doua instituție ca volum de cereri depuse de cetățeni. Mormane întregi de hârtii se înregistrează zilnic, astfel că fluxul lor va fi informatizat.

Documentele vor putea fi transmise online, iar răspunsul și emiterea celor solicitate se va face identic, într-un timp scurt. Fără stat la cozi, drumuri la ghișee, interacțiune fizică cu funcționarii publici. În plus, circuitul cererilor și soluționărilor va putea fi monitorizat atent.

Pe 5 aprilie 2022, a fost semnat proiectul „Primărie fără hârtie II”, proiect gândit și dezvoltat de Direcția Fonduri Externe cu sprijinul Direcției de Informatizare a Serviciilor Publice, din cadrul PS6.

De asemenea, documentația necesară, pentru a primi bani europeni nerambursabili, a fost făcută tot de angajații primăriei, de la Direcția Fonduri Externe.

Valoarea totală eligibilă se ridică la 2.995.605,75 lei, bani acordați prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, ce vor fi cheltuiți pentru:

  • componente de front-office și back-office, ce susțin eficientizarea activităților interne și reducerea birocrației;
  • dezvoltarea unui website pentru facilitarea accesului cetățenilor la serviciile oferite de către DGASPC Sector 6.

Perioada de implementare pentru „Primărie fără hârtie II” va fi 5 aprilie 2022 – 5 iulie 2023.