Primăria Sectorului 6 va simplifica modul de lucru cu comercianții. Actele necesare pentru autorizarea operatorilor se va face doar o dată la patru ani, nu anual, așa cum se întâmplă în prezent.

Doar documentele care expiră, gen contract de salubrizare, reînnoirea actului de la mediu ori avizul de la RAR, vor fi avizate între timp, iar operatorii vor notifica autoritățile locale. 

”O premieră națională în Sectorul 6, simplă, pe care o pot prelua și alți primari! De când am venit la primărie, de multe ori, dacă îți pui mintea la contribuție, poți să și inovezi. În urma unor întâlniri din campania electorală din 2020, în care cea mai mare problemă a oamenilor din mediul de afaceri din Sectorul 6 era birocrația (dublată de presiuni și eventual șpagă), am hotărât să cerem actele necesare pentru autorizarea operatorilor doar o dată la patru ani. Doar dacă apar modificări între timp în actele de funcționare, au obligația de a ne notifica. Dacă nu, nu. Doar anual, o cerere, o declarație pe propria răspundere, cum că documentele depuse anterior nu au suferit modificări. Totul online, sau analog, după preferințe. Am gândit proiectul împreună cu consilierul local al PNL, Cristian Pascu, el fiind unul dintre cei mai implicați oameni pe care îi știu pentru a ușura activitatea IMM-urilor. Aștept contribuția mediului de afaceri din Sectorul 6!”, a transmis Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6.

Deocamdată, propunerea se află la stadiul de proiect aflat în dezbatere publică, pe site-ul Primăriei Sectorului 6.