Pentru a veni în această perioadă în sprijinul comunității Sectorului 6, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 informează cetățenii ca pot trimite online documentele scanate privind stimulentul de inserție / indemnizație pentru creșterea copilului / alocație de stat la adresele de email: office@dgaspc6.com / alocatii@dgaspc6.com!

Este important ca cetățenii să lase și un număr de contact la care să poată fi sunați în perioada următoare.

După ce vor fi analizate de către angajații Serviciului Alocații din cadrul instituției, aceștia vor oferi consultanță pentru fiecare dosar în parte, iar, la final, cetățenii vor fi rugați să transmită prin Poșta Română toate actele semnate în conformitate cu originalul, mai puțin actele privind dovada veniturilor nete realizate, cât și dovada suspendării activității, care vor trebui trimise în format original.

Documentele vor fi transmise mai departe către Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială.

Măsura a fost luată pentru a putea soluționa în timp util și în condiții de siguranță toate solicitările venite din partea cetățenilor Sectorului 6.

Vă mulțumim pentru înțelegere!