Home

Compartimentul Mass Media, Campanii de Comunicare, Evenimente și Protocol

Compartimentul Mass Media, Campanii de Comunicare, Evenimente și Protocol

Realizează strategia și procedurile de comunicare ale Primăriei Sectorului 6, de la conceperea de texte, mesaje grafice, comunicări vizuale, postarea de comunicate și anunțuri pe site-ul și paginile instituției, până la gestionarea relației cu presa, gestionarea grupului de Facebook Pentru Sectorul 6 și a tuturor site-urilor subordonatelor.

Compartimentul Mass Media, Campanii de Comunicare, Evenimente și Protocol este interfaţa dintre jurnalişti şi instituţie, având două atribuţii fundamentale: să menţină relaţiile cu presa şi să informeze staff-ul instituţiei despre interesele şi aşteptările presei, dar şi despre ceea ce comunică presa.

Principalele atribuții

  • Colectează, analizează și prelucrează informațiile de interes public primite de la compartimentele funcționale din cadrul Primăriei Sectorului 6 sau de la instituțiile/serviciile publice de interes local aflate în subordinea Consiliului Local al Sectorului 6 și le mediatizează prin mijloacele de informare în masă sau prin propriile mijloace (site, pagină de Facebook etc.), în condiții de transparență;
  • Asigură identitatea vizuală a Primăriei Sectorului 6, concepe texte, mesaje grafice, comunicări vizuale, afișe, care vor fi aduse în atenția cetățenilor și a jurnaliștilor prin canalele proprii de comunicare;
  • Coordonează metodologic procesele de comunicare ale instituțiilor/serviciilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local Sector 6;
  • Stabilește și organizează campanii de comunicare, conferințe de presă, interviuri și briefinguri, periodic sau de fiecare dată când activitatea Primăriei Sectorului 6 sau a instituțiilor/ serviciilor publice de interes public local prezintă un interes public imediat. În acest sens, creează cadrul organizatoric pentru conferințe de presă sau interviuri susținute de către Primarul Sectorului 6, reprezentanți ai Consiliului Local Sector 6 și de personalul cu funcții de conducere.
  • Elaborează temele și conceptele evenimentelor, la solicitarea Primarului, stabilește resursele materiale și financiare și gestionează fondurile alocate fiecărui eveniment, pentru încadrarea în bugetul acestuia.
  • Organizează, coordonează, execută, conduce, îndrumă şi controlează derularea activităţilor de protocol la nivel de Primar și la nivelul conducerii direcţiilor din cadrul Aparatului Primarului, organizează și desfășoară, conform regulilor de protocol, primirile la Primarul Sectorului 6 a delegațiilor din țară și din străinătate.

Primăria Sectorului 6, Calea Plevnei, nr.147-149

Telefon: 0376 204 319

Email:presa@primarie6.ro