Home

DirecțIa Generală Dezvoltare Locală, Digitalizare, Proiecte Cu Fonduri Externe

DirecțIa Generală Dezvoltare Locală, Digitalizare, Proiecte Cu Fonduri Externe

Sectorul 6 nu a avut niciodată un spital generalist. Până acum! Se construiește pe Bd. Timișoara, nr. 101E, pe o suprafață de 25.000 mp.

Unitatea special creată în cadrul Direcției Generale Dezvoltare Locală, Digitalizare și Proiecte cu Fonduri Externe.

  • asigură suport compartimentelor/direcțiilor din structura organizatorică a aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 6 și experților finanțatori în vederea obținerii avizelor, aprobărilor și autorizațiilor necesare implementării proiectului spital;
  • asigură suport tehnic în vederea derulării procedurilor de achiziție publică și întocmește referate de necesitate/note justificative privind lansarea achizițiilor publice de servicii, produse și lucrări;
  • gestionează eficient bugetul alocat pentru cheltuielile realizate;
  • elaborează rapoarte privind stadiul derulării proiectelor după încheierea fiecărei etape, precum și la finalizarea acestora;
  • participă la controlul calității lucrărilor în faze determinante.

Printre cele mai importante atribuții, amintim:

  • Dezvoltă și creează baze date statistice (inclusiv hărți tematice) cu privire la activitățile Primăriei Sectorului 6 și a instituțiilor subordonate.
  • Coordonează procesul de elaborare de programe, politici locale;
  • Menține legătura cu structurile similare din cadrul Primăriei Muncipiului București pentru implementarea strategiilor de dezvoltare locală.
  • Colaborează cu mediul academic, cu instituţii de învăţământ, cu societatea civilă, cu alte autorităţi şi instituţii publice şi cu organizații relevante în vederea derulării unor proiecte de inovare.
  • Colaborează cu instituții de la nivel regional, național sau internațional în vederea dezvoltării de parteneriate;
  • Pregăteşte documentaţia necesară semnării protocoalelor de înfrăţire sau de colaborare cu diverse autorități ale administrației locale din țară și din străinătate;
  • Realizează demersul necesar pentru ca Primăria Sectorului 6 să adere la diverse organizații naționale și internaționale și se implică activ în aceste rețele;
  • Creează şi gestionează baza de date cu partenerii existenți şi cei potenţiali din domeniile de interes şi din cele sinergice lor, susţine legăturile cu partenerii, asigură suportul tehnicodocumentar şi consultativ, logistic pentru evenimentele organizate în parteneriat.

Compartimentul Relații cu Minoritățile Etnice rezolvă problemele legate de integrare socială a cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale de pe raza Sectorului 6 și menţine legătura cu organizaţiile guvernamentale şi neguvernamentale ce întreprind acţiuni pe raza sectorului.

Participă la acţiunile cu caracter social organizate de Consiliul Local al Sectorului 6.

Asigură legătura cu Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Muncii, Familiei Protecţiei Sociale si Persoanelor Vârstnice, Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Sănătăţii sau alte organe guvernamentale cu atribuţii în domeniul integrării sociale a cetăţenilor apartinînd minoritaţilor.

Sesizează serviciile direct implicate în activitatea de asistenţă şi protecţie socială cu privire la probleme specifice reclamate și asigură consiliere.

  • Asigură administrarea primară a echipamentelor și serverelor de comunicații ale Primariei Sectorului 6;
  • Monitorizează, administrează şi operează aplicațiile puse în funcțiune;
  • Instalează, configurează şi administrează platformele soft de bază;
  • Asigură managementului resurselor hardware și de rețea ale institutiei;

Asigură suportul de specialitate pentru utilizatorii interni și externi ai sistemelor informatice.

Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Petiții oferă informații și sprijină cetățenii atunci când au nevoie de ajutor privind obținerea de documente, avize, autorizații, aprobări. Le oferă consultanță în completarea cererilor, a dosarelor, pe care le înregistrează și le transmite mai departe către direcțiile competente.

Tot Serviciul Relații cu Publicul ține la curent petenții, eliberează răspunsuri, acte administrative, documente solicitate. Face acest lucru atât fizic, cât și online, pentru eliminarea birocrației și scurtarea timpului de răspuns.

De asemenea, actualizează lista cu informațiile de interes public și asigură accesul la aceste informaţii, conform Legii 544/2001. Primește, înregistrează, analizează și formulează răspuns individual sau în comun cu structurile implicate, la solicitările formulate în baza Legii 544/2001.

Primeşte şi înregistrează corespondența adresată Primăriei Sectorului 6 constând în solicitări, notificări, propuneri, adrese, cereri, reclamaţii, sesizări, facturi şi alte documente primite direct de la petiționari sau indirect prin poştă, fax, email, curier, de la petenţi persoane fizice/juridice, organizaţii, instituţii centrale şi locale, instanţe, ONG-uri, etc.

Apoi, le repartizează spre soluționare către structurile de specialitate din cadrul Primăriei. Mai departe, urmărește traseul și stadiul de soluționare a petițiilor până la finalizare, informând petentul. De asemenea, expediază prin intermediul poștei electronice corespondența instituției, înaintată de către structurile competente ale aparatului de specialitate al primarului.

În ceea ce privește Arhiva, organizează și ordonează întregul material arhivistic existent în depozitul de arhivă după criterii prealabil stabilite (cronologic-structural, alfabetic, etc.), în condițiile prevăzute de lege. Menține permanent legătura cu Serviciul Municipiului București al Arhivelor Naționale, pentru desfășurarea în bune condiții a activității pe linie de arhivă.

Asigură suport tehnic în regim de call center cetățenilor, persoane fizice sau juridice, privind utilizarea aplicației mobile e-Sector 6 sau ai portalului interfață pentru cetățean portal.primărie6.ro și validează conturile acestora.

  • Propune și asigură coordonarea implementării strategiilor și politicilor publice în domeniul transformării digitale și societății informaționale;
  • Monitorizează gradul de îndeplinire a strategiei de transformare digitală a Sectorului 6, pe domenii specifice menționate în cadrul strategiei;
  • Evaluează periodic rezultatele implementării politicilor, strategiilor, programelor și studiilor, analizelor și statisticilor;
  • Asigură consolidarea și standardizarea datelor colectate de compartimentele funcționale din cadrul Primăriei Sectorului 6 si de instituțiile/serviciile publice de interes local subordonate Consiliului Local Sector 6.

Adresă: Primăria Sectorului 6, Calea Plevnei, nr. 147-149

Telefon: 0376 204 430

Email: fonduriexterne@primarie6.ro