Home

Direcția Administrație Publică și Resurse Umane

Direcția Administrație Publică și Resurse Umane

Obiectivele principale ale direcției constau în gestionarea curentă a resurselor umane, a funcționarilor publici și a personalului contractual, verificarea legalității actelor administrative contrasemnate de către secretarul general al Sectorului 6, organizarea și desfășurarea proceselor electorale, în condiții optime, sub coordonarea secretarul general al Sectorului 6 și pregătirea ședințelor Consiliului Local al Sectorului 6.

Are în subordine:

  • Serviciul managementul resurselor umane,
  • Serviciul administrație publică, monitorizarea procedurilor administrative și activități electorale.

Selecţionează şi recrutează necesarul de personal pe niveluri de pregătire, pe funcţii şi specialităţi corespunzător posturilor prevăzute în statul de funcţii şi organigramă pentru aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 6. Întocmeşte şi actualizează Statul de Funcţii, Organigrama şi Regulamentul de Organizare şi Funcţionare.

Principalele responsabilități:

  • Asigură aplicarea corectă a legii în vederea salarizării personalului nou angajat şi a celui existent în ceea ce priveşte modificările ulterioare apărute la prezenta legislaţie (indexări, modificări ale salariului de încadrare),gestionează cariera profesională a angajaţilor şi urmăreşte îndeplinirea condiţiilor de promovare în funcţii/grade şi de definitivare.
  • Organizează concursurile de recrutare şi promovare pentru funcţiile publice şi funcţiile contractuale vacante şi temporar vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 6, precum şi pentru ocuparea posturilor de conducere de la instituţiile şi serviciile publice locale, înfiinţate şi organizate de Consiliul Local Sector 6;
  • Asigură asistenţă şi consiliere în vederea întocmirii fişelor de post aferente funcțiilor publice și a funcțiilor de natură contractuală din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 6 și ale conducătorilor instituțiilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local al Sectorului 6;
  • Întocmeşte documentaţia în vederea ocupării posturilor prin alte modalităţi decât prin concurs: transfer, detaşare, delegare, exercitare temporară a unei funcţii publice de conducere, mutare temporară sau definitive și formalităţile specifice încetării raporturilor de serviciu şi contractului de muncă pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 6.
  • Întocmeşte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, proiecte de dispoziţii de numire, promovare, salarizare, modificarea raporturilor de serviciu/muncă, de sancţionare, precum şi pe cele de încetare a raporturilor de serviciu/muncă.
  • Transmite la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici formatul standard al evidenţei funcţiilor publice şi funcţionarilor publici şi modificările intervenite în raporturile de serviciu ale funcţionarilor publici; 
  • Gestionează şi înregistrează declaraţiile de interese ale persoanelor cu funcții de demnitate publică, consilierilor locali ai Sectorului 6, funcţionarilor publici și ale persoanelor cu funcţii de conducere de natură contractuală din cadrul instituţiei pe platforma E-DAI;
  • Ține evidenţa vechimii în muncă a salariaţilor şi comunică lunar structurii economice dispozițiile Primarului Sectorului 6 de modificare a gradației, conform tranșelor de vechime în muncă şi a altor sporuri acordate la salariul de bază, potrivit legii;
  • Ține evidenţa foilor colective de prezenţă, concediile de odihnă şi a celorlalte tipuri de concedii (medicale, pentru evenimente deosebite, reprogramări, rechemări, etc.

Serviciul administrație publică, monitorizarea procedurilor administrative și activități electorale are ca principale responsabilități următoarele:

  • Verifică actele administrative care urmează să fie contrasemnate de către Secretarul general al Sectorului 6, a dispozițiilor Primarului Sectorului 6, a Certificatelor de urbanism, Avizelor de amplasare și Autorizațiilor de construire;
  • Comunică, în termenul legal, dispozițiile Primarului Sectorului 6 către Instituția Prefectului Municipiului București;
  • Gestionează activitatea privind consultarea publicului în cadrul proceselor de elaborare a dispozițiilor cu caracter normativ;
  • Asigură publicarea în Monitorul Oficial Local a dispozițiilor cu caracter normativ;
  • Asigură organizarea şi desfăşurarea proceselor electorale și a referendumurilor, întocmește și tipărește listele electorale, întocmește fișele tehnice cu privire la modificările efectuate la delimitarea secțiilor de votare din Sectorul 6;
  • Elaborează rapoarte şi comunică informaţii din domeniul electoral tuturor instituţiilor implicate în procesele electorale pentru desfăşurarea în bune condiţii a oricăror tipuri de scrutine electorale;
  • Asigură şi stabileşte locaţiile secţiilor de votare de pe raza Sectorului 6 şi sediul biroului electoral de sector și asigură realizarea din timp a dotărilor specifice secţiilor de votare (urne, cabine, feţe de masă, perdele, drapele, etc).

În cadrul Serviciului Administrație publică, monitorizarea procedurilor administrative și activități electorale, funcționează Biroul Asistență Tehnică a Consiliului Local. Acesta

  • asigură pregătirea și desfășurarea în bune condiții a ședințelor Consiliului Local al Sectorului 6,
  • redactează ordinea de zi a ședințelor,
  • asigură publicarea proiectelor de hotărâre pe pagina de internet a instituției,
  • redactează hotărârile conform amendamentelor aduse de consilierii locali,
  • afișează pe pagina de internet a instituției procesele verbale ale ședințelor, hotărârile adoptate, precum și modificările intervenite.
  • de asemenea, gestionează activitatea de consultare a publicului în cadrul proceselor de elaborare a hotărârilor cu caracter normativ,
  • arhivează procesele verbale ale ședințelor și hotărârile adoptate și multe altele.

Primăria Sectorului 6, Calea Plevnei nr 147-149

Telefon centrală: 0376 204 319

Email: administratiepublica@primarie6.ro