Home

Servicii de catering constând în masă caldă, inclusiv desert pentru preșcolarii și elevii din cadrul celor patru școli din Sectorul 6 incluse în Programul Național ”Masă sănătoasă”, pentru o perioadă 05 mai – 20 iunie 2025 (33 zile): Școala Gimnazială Sfânta Treime; Școala Gimnazială nr. 161; Școala Gimnazială nr. 309; Școala Gimnazială Ion Dumitriu

Servicii de catering constând în masă caldă, inclusiv desert pentru preșcolarii și elevii din cadrul celor patru școli din Sectorul 6 incluse în Programul Național ”Masă sănătoasă”, pentru o perioadă 05 mai – 20 iunie 2025 (33 zile): Școala Gimnazială Sfânta Treime; Școala Gimnazială nr. 161; Școala Gimnazială nr. 309; Școala Gimnazială Ion Dumitriu

DATE PRIVIND AUTORITATEA CONTRACTANTĂ:

Sectorul 6 Al Municipiului București

  • Adresa postala: Calea Plevnei nr. 147 - 149, Sector 6, Localitatea Bucuresti, Cod postal 060013, România
  • Persoană/e de contact: Marius MARIN PETRESCU, Florica BĂLAN
  • Telefon: +400376 204 319, interior 393
  • Email: achizitii@primarie6.ro

DESCRIEREA ACHIZIȚIEI PUBLICE:

În vederea Servicii de catering constând în masă caldă, inclusiv desert pentru preșcolarii și elevii din cadrul celor patru școli din Sectorul 6 incluse în Programul Național ”Masă sănătoasă”, respectiv Școala Gimnazială "Sfânta Treime"; Școala Gimnazială nr. 161;  Școala Gimnazială nr. 309; Școala Gimnazială ”Ion Dumitriu”, sunt necesare următoarele activități principale:

Obiectivul achiziționării serviciilor mai sus menționate este de a asigura suport alimentar – masă caldă pe perioada 05 mai – 20 iunie 2025 (33 zile școlare) pentru: 

 

LOT 1 – Școala Gimnazială ”Sfânta Treime” : 

  • Învățământ primar: 409 elevi * 28 zile 

  • Număr maxim de porții = 11.452

  • Învățământ gimnazial: 424 elevi * 28 zile 

  • Număr maxim de porții = 11.872

  • 833 beneficiari * 28 zile = 23.324 portii (număr maxim de porții ) 

Perioada 16.06- 20.06.2025 (fără clasele a 8-a, întrucât aceștia termină cursurile în 13.06.2025) 

  • Învățământ primar: 409 elevi * 5 zile 

  • Număr maxim de porții = 2.045 

  • Învățământ gimnazial: 355 elevi * 5 zile 

  • Număr maxim de porții = 1.775 

  • 764 beneficiari * 5 zile = 3.820 portii (număr maxim de porții ) 

Număr maxim de porții pentru perioada 05 mai-20 iunie 2025(33 zile) = 27.144 porții

 

LOT 2 – Școala Gimnazială nr. 161: 

Perioada 05.05- 13.06.2025 

  • 256 beneficiari * 28 zile = 7.168 portii (număr maxim de porții ) 

Perioada 16.06- 20.06.2025 (fără clasele a 8-a, întrucât acestea termină cursurile în 13.06.2025) 

  • 234 beneficiari * 5 zile = 1.170 portii (număr maxim de porții ) 

Număr maxim de porții pentru perioada 05 mai-20 iunie 2025 (33 zile) = 8.338 porții 

 

LOT 3 – Școala Gimnazială nr. 309: 

Perioada 05.05- 13.06.2025

  • Învățământ primar: 360 elevi * 28 zile 

  • Număr maxim de porții = 10.080

  • Învățământ gimnazial: 321 elevi * 28 zile 

  • Număr maxim de porții = 8.988 

  • 681 beneficiari * 28 zile = 19.068 portii (număr maxim de porții ) 

Perioada 16.06- 20.06.2025 (fără clasele a 8-a, întrucât acestea termină cursurile în 13.06.2025) 

  • Învățământ primar: 360 elevi * 5 zile 

  • Număr maxim de porții =1.800 porții 

  • Învățământ gimnazial: 247 elevi * 5 zile 

  • Număr maxim de porții = 1.235 porții 

  • 607 beneficiari * 5 zile = 3.035 porții (număr maxim de porții ) 

Număr maxim de porții pentru perioada 05 mai-20 iunie 2025 (33 zile) = 22.103 porții

 

LOT 4 – Școala Gimnazială ”Ion Dumitriu”: 

Perioada 05.05- 13.06.2025 

  • Învățământ primar: 525 elevi * 28 zile 

  • Număr maxim de porții = 14.700

  • Învățământ gimnazial: 338 elevi * 28 zile 

  • Număr maxim de porții = 9.464 

  • 863 beneficiari * 28 zile = 24.164 portii (număr maxim de porții ) 

Perioada 16.06- 20.06.2025 (fără clasele a 8-a, întrucât aceștia termină cursurile în 13.06.2025) 

  • Învățământ primar: 525 elevi * 5 zile 

  • Număr maxim de porții = 2.625 

  • Învățământ gimnazial: 242 elevi * 5 zile 

  • Număr maxim de porții = 1.210 

  • 767 beneficiari * 5 zile = 3.835 portii (număr maxim de porții ) 

Număr maxim de porții pentru perioada 05 mai-20 iunie 2025 (33 zile) = 27.999 porții

 

TIPUL CONTRACTULUI PROPUS

Contract servicii catering

 

DURATA CONTRACTULUI

Durata contractului este până iunie 2025 - sfârșitul anului școlar 2025, în perioada desfășurării activității didactice, operatorul economic având obligația de a asigura zilnic pregătirea, prepararea și livrarea suportului alimentar – masă caldă pentru elevii care frecventează cursurile, în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin Hotărârea nr. 24/2024 privind instituirea Programului naţional "Masă sănătoasă".

Cantități necesare estimate: (de la semnarea contractului până la 20 iunie 2025) Număr maxim de porții = 85.584

Valoarea estimată maximă / porție: 13,76 lei fără TVA.

Această valoare estimată a fost calculată ţinînd seama de faptul că valoarea maximă alocată/ beneficiar este de 15 lei cu TVA, conform Hotărârii nr. 24/11.01.2024, art. 2 alin.(1).

Oferta nu poate depăşi valoarea de 13,76 lei fără TVA/ porţie.

Orice ofertă care depăşeşte valoarea maximală de 13,76 lei fără TVA/porţie va fi respinsă ca inacceptabilă.

 

DATA DE DEPUNERE A OFERTELOR

  • 28.04.2025, ora 14.00

Ofertele pot fi depuse la Registratura Generală a Primăriei Sector 6 din Calea Plevnei nr. 234, Sector 6, Localitatea Bucuresti, Cod postal 060016, România, în termenul de depunere a ofertelor, respectiv 28.04.2025, ora 14.00.

Ofertele financiare, tehnice și documentele de calificare semnate și stampilate vor fi depuse în plicuri închise/sigilate (sau transmise prin e-mail la adresa de e-mail indicată în aceasta invitație) la adresa anterior menționată și vor fi însotite de Formularul Scrisoare de înaintare a ofertei și Împuternicire (după caz). 

Pe plic se va menționa numele ofertantului, tipul documentelor (Documente de calificare, Propunere tehnică, Propunere financiară), denumirea procedurii și sintagma “A nu se deschide până la data de 28.04.2025, ora 14.00”.

Documentele de calificare, propunerea tehnică și propunerea financiară se vor prezenta în plicuri distincte, fiecare din aceste fiind însoțite de un opis. 

Totodată, în documentația depusă va fi inclus și un stick USB care va conține și varianta editabilă a documentelor pentru a facilita, astfel, evaluarea ofertelor. 

Ofertele pot fi depuse și în format electronic la adresa achizitii@primarie6.ro. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a solicita, în procesul de negociere și originalele documentelor depuse de ofertanți. 

Ofertele transmise în format electronic trebuie să aibă atașată semnatura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, și pot să fie incluse în mai multe e-mailuri separate.

Se va transmite, totodată, și o varianta editabilă a documentelor pentru a facilita, astfel, evaluarea ofertelor.

Operatorii economici interesați pot solicita clarificări până la data de 24.04.2025

Autoritatea va răspunde prin e-mail la fiecare solicitare de clarificări primită.

 

CONDITII DE PARTICIPARE

Condițiile de participare pe care ofertantul trebuie să le îndeplineasă se regăsesc în Fișa de date, anexată la prezenta invitație de participare, și se vor îndeplini ca atare. 

 

PREZENTAREA OFERTEI

Prezentarea ofertei se va realiza respectând cerințele din Fișa de date și Caietul de sarcini, anexe la prezenta invitație de participare. Eventualele solicitări de clarificări se vor transmite prin e-mail la adresa achizitii@primarie6.ro.