Home

Primăria Sectorului 6 organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Politici Publice, Direcția Generală Dezvoltare Locală, Digitalizare, Proiecte cu Fonduri Externe - 23.04.2024, proba scrisă

Carieră

Primăria Sectorului 6 organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Politici Publice, Direcția Generală Dezvoltare Locală, Digitalizare, Proiecte cu Fonduri Externe - 23.04.2024, proba scrisă

FUNCȚIA PUBLICĂ PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURSUL ȘI COMPARTIMENTUL FUNCȚIONAL DIN CARE FACE PARTE: consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Politici Publice, Direcția Generală Dezvoltare Locală, Digitalizare, Proiecte cu Fonduri Externe - 1 post.

DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi,  respectiv 40 ore/săptămână.

DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 23.04.2024, ora 12.00, la sediul Primăriei Sectorului 6, situat în Calea Plevnei  nr. 147-149, Sector 6, Bucureşti.

CONDIȚIILE DE PARTICIPARE:

  • condiţiile prevăzute de 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția lit. g)1 și lit.l).
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiilor publice de execuţie: minimum 7 ani.

PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:

Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de maximum 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a Primăriei Sectorului 6 şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, respectiv în perioada 20.03.2024 - 08.04.2024, în intervalul orar 09.00-16.00 de luni până joi și vineri în intervalul orar 09.00-13.00.

Modalitatea de înscriere la concurs:

  1. dosarul de concurs se depune personal de către candidat la registratura generală a Primăriei Sectorului 6, cu sediul în Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, Bucureşti;
  2. dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
  3. dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail [email protected].

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

Dosarele de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de Primăria Sectorului 6 în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al Primăriei Sectorului 6, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:

1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;

2. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica:

  • partea  a I- a :Dispoziții generale;
  • partea a II-a: Administraţia publică centrală:  titlul I - Guvernul şi titlul II - Administrația publică centrală de specialitate;
  • partea a VI-a: titlul I:Prefectul și Suprefectul; 
  • partea a IV-a: titlul I Dispoziții generale  şi titlul II - Statutul funcționarilor publici.

5. H.G. nr. 870/2006 privind aprobarea Strategiei pentru îmbunătăţirea sistemului de elaborare, coordonare şi planificare a politicilor publice la nivelul administraţiei publice centrale, cu modificările și completările ulterioare cu tematica:

  • Capitolul I: Obiective, principii generale din Anexa (Stabilirea priorităților la nivel sectorial; Centralizarea și analizarea priorităților sectoriale; Descrierea sistemului de planificare strategică; Rolul planurilor strategice și locul acestora în sistemul de formulare a politicilor publice; Structura planurilor strategice; Componenta de management a planurilor strategice; Componenta de programare bugetară a planurilor strategice);
  • Capitolul II: Direcții de acțiune din Anexa;
  • Capitolul III: Rezultate și indicatori de performanță, Partea 2 din Anexa.

6. H.G. nr. 427/2022 pentru aprobarea Metodologiei de elaborare, monitorizare, raportare şi revizuire a planurilor strategice instituţionale cu tematica reglementări ale H.G. nr.427/2022 pentru aprobarea Metodologiei de elaborare, monitorizare, raportare şi revizuire a planurilor strategice instituţionale;

7. https://ina.gov.ro/wp-content/uploads/2020/02/IPP-Manual-de-Politici-Pu… - Manual de politici publice, ediția a II-a, cu tematica

  • Capitolul 2: Ciclul politicilor publice din Manualul de politici publice, ediția a II-a:

8. http://www.politicipublice.ro/uploads/Introducere_in_analiza_politicilo… - Introducere în analiza politicilor publice, Adrian Miroiu, București, 2001 cu tematica reglementări privind ,,Introducerea în analiza politicilor publice”, Adrian Miroiu, București, 2001: http://www.politicipublice.ro/uploads/Introducere_in_analiza_politicilo…;

9. Rolul politicilor publice locale ca modalitate de realizare a relației interes public – proces decizional – modernizarea administrației publice locale - https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/132-135_30.pdf cu tematica reglementări privind Rolul politicilor publice locale ca modalitate de realizare a relației interes public – proces decizional – modernizarea administrației publice locale - https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/132-135_30.pdf.

ATRIBUŢIILE  POSTULUI STABILITE ÎN FIŞA POSTULUI:

  1. Coordonează procesul de elaborare de programe, politici locale, precum si studii, analize și statistici necesare realizării și implementării acestora;
  2. Participă și colaborează cu Compartimentul Elaborare Cereri de Finanțare în procesul de dezvoltare a proiectelor în vederea obținerii unor finanțări ale Uniunii Europene și ale altor instituiți internaționale;
  3. Participă și colaborează cu Compartimentul Implementare Proiecte și Programe în procesul de  implementare a proiectelor cu o componentă de finanțare externă;
  4. Colaborează cu alte structuri din Primăria sectorului 6 pentru a dezvolta/actualiza/monitoriza planul strategic instituțional;
  5. Dezvoltă și crează baze de date statistice (inclusiv hărți tematice) cu privire la activitățile Primăriei Sectorului 6 și a instituțiilor subordonate;
  6. Dezvoltă și implementeaza un proiect pilot privind crearea și operaționalizarea unui centru de inovare publică la nivelul sectorului 6;
  7. Dezvoltă baze de date cu partenerii implicați în activitățile centrului de inovare publică;
  8. Menține legătura cu structurile similare din cadrul Primăriei Muncipiului București pentru implementarea strategiilor de dezvoltare locală;
  9. Colaborează cu mediul academic, cu instituţii de învăţământ, cu societatea civilă, cu alte autorităţi şi instituţii publice şi cu organizații relevante în vederea derulării unor proiecte de inovare;
  10. Elaborează, împreună cu alte structuri, prognoze orientative și programe de dezvoltare locală si supune aceste documente spre aprobare Consiliului Local Sector 6;
  11. Întocmește anual sau ori de cate ori este nevoie, în colaborare cu alte structuri rapoarte privind starea economică și socială a Sectorului 6;
  12. Participă la întocmirea propunerilor bugetare, a notelor de fundamentare, a rapoartelor şi a proiectelor de hotărâri, când este cazul;
  13. Asigură elaborarea şi revizuirea Procedurilor de Sistem și/sau Procedurior Operaţionale specifice activităţii pe care o desfăşoară, conform cerinţelor privind Sistemul de Control Intern Managerial şi Sistemul de Management al calităţii implementate la nivelul instituţiei în concordanţă cu modificările legislative, structurii organizatorice, reglementărilor interne şi a îmbunătăţirii continue a proceselor;
  14. Asigură arhivarea documentelor repartizate, produse şi gestionate potrivit dispoziţiilor, actelor normative în vigoare;
  15. Aplică Programul de Implementare şi Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial, la nivelul Compartimentului;
  16. Realizează operaţiunea de autoevaluare a subsistemului de control intern/managerial;
  17. Identifică şi evaluează factorii de risc pentru activităţile proprii, conform cadrului procedural;
  18. Completează şi actualizează registrul riscurilor la nivelul compartimentului;
  19. Coordonează şi supraveghează elaborarea şi actualizarea procedurilor pentru activităţile proprii compartimentului conform cadrului procedural;
  20. Grupează, ordonează, leagă, numerotează, certifică și inventariază documentele create la nivelul departamentului pe ani și termene de păstrare stabilite prin Nomenclatorul Arhivistic;
  21. Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de actele cu caracter normativ, dispoziții date de Directorul general,  Primar, care, prin natura lor, cad în sarcina sau se încadrează în obiectul şi atribuţiile serviciului.                            

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:

  1. formularul de înscriere (se pune la dispoziţie candidaţilor din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric, la Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Petiții;
  2. copia actului de identitate;
  3. copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
  4. copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, după caz;
  5. copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea  unor competenţe specifice, după caz;
  6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;                                          
  7. cazierul judiciar;
  8. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
  9. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Cazierul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

COORDONATE DE CONTACT:

  • Adresa de corespondență: Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, București,
  • telefon: 0376.204.437,
  • e-mail: [email protected],
  • persoana de contact: Matei Petruț Cosmin, consilier.
AtasamentDimensiuneData publicării
Anunţ concurs, bibliografie şi atribuţiile postului269.18 KB20 March 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate selecție dosare - 11.04.2024207.95 KB11 April 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate proba scrisă - 24.04.2024198.33 KB24 April 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate interviu - 07.05.2024208.11 KB07 May 2024