Home

Tot ce trebuie să știți despre sediile Evidenței Persoanelor. Luni, s-a deschis al doilea centru modern, la Orizont

Știri

Tot ce trebuie să știți despre sediile Evidenței Persoanelor. Luni, s-a deschis al doilea centru modern, la Orizont

2023-04-10

Luni, 10 aprilie, am deschis al doilea centru modern al Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Sector 6. Este la Orizont (Bd. Drumul Taberei, nr. 18), foarte accesibil cu mijloacele de transport în comun.

Are o recepție spațioasă, birou de informații, mobilier vesel, prietenos, se dau bonuri de ordine, cetățenii pot folosi scanner, imprimantă, și pot aștepta în condiții civilizate.

Primul „client” al centrului a fost Nicolas, un puști de 14 ani, venit cu mama lui să-și facă buletin. „Sunt foarte încântată de ce vedem aici. Eu tocmai mi-am făcut buletinul la celălalt sediu de la Moghioroș și pot să spun că nu există comparație. Băiețelul meu e primul client de aici, sper să-i poarte noroc!”, ne-a spus mămica.

sediu evidenta persoanelor orizont

Micuțul Nicolas a fost felicitat și de către primarul Ciprian Ciucu. „Generația lui nu va mai interacționa cu Primăria prin geamul mic, stând aplecată! Continuăm să preluăm cele mai bune practici din mediul privat! Mergem mai departe, ne civilizăm”, a declarat edilul.

Cele cinci centre vechi se închid progresiv. Rămânem cu trei centre noi

Săptămâna trecută a fost inaugurat primul sediu nou al Evidenței Persoanelor, în incinta Cora Lujerului din Militari. În iunie urmează un al treilea, pe Calea Giulești nr. 125 (în fostul spațiul al DGITL).

„Aceste centre noi au o capacitate mult mai mare de a primi mai mulți oameni și a procesa documente, astfel încât timpul de așteptare va fi mult mai mic. Ne-am propus ca relațiile cu publicul din Sectorul 6, în orice domeniu, să permită interacțiunea cît mai civilizată, fără gemuleț, fără ca oamenii să se aplece. Am preluat practici din domeniul bancar, al companiilor mari care au relații cu publicul”, a mai spus Ciprian Ciucu.

„La centrul Orizont avem și un birou de recepție al Direcției de Impozite și Taxe Locale, pentru documente persoane juridice, și un aparat pentru plata taxelor și impozitelor, astfel încât aici se pot face mai multe operațiuni”, a completat viceprimarul Alexandru Gâdiuță.

Cele 5 birouri mici și înghesuite de până acum, aflate în secțiile de poliție, se vor închide rând pe rând. Astfel, vor funcționa până la finalul lunii aprilie și DOAR pentru eliberări documente birourile din:

  • Șos. Virtuții nr. 1-3
  • Aleea Callatis nr. 1A (Secția 25)
  • Str. Dezrobirii nr. 37 (Secția 21)
  • Str. Brașov nr 19 (Secția 22)

Biroul de pe Str. George Mihail Zamfirescu nr 52 (Secția 20) este singurul care va continua să funcționeze atât pentru primiri, cât și pentru eliberări de documente, până când se va muta în sediul de pe Calea Giulești.

Toate detaliile despre program și contact găsiți aici: https://evidentapersoanelor6.ro/evidenta_persoane_primariesector6/contact